2007/03/07

NIRE BURUA AURKEZTEN


Kaixo berriro, postak idazten hasi baino lehen nire burua aurkeztuko dut. Iratxe Malatsetxebarria da nire izena eta lehen aipatu dudan bezala, Bilboko Irakasle Eskolan Haur Hezkuntzako 3. maila burutzen ari naiz. Getxon bizi naiz, nahiz eta jaiotzez Bilbokoa izan. Ingenieritza Industriala ikasita daukat eta urte batzuk lanean eman eta gero hezkuntzan lan egitea erabaki nuen. Gaur egun, institutuko irakaslea naiz eta, egia esan, oso pozik nago lanbide berriarekin. Hezkuntzan sartuta nengoela hezkuntzarekin lotura zuzena zuen zerbait ikastea faltan somatzen nuen , eta hau izan zen "abentura" honetan sartzeko arrazoia. Haur Hezkuntza bukatzen ari naiz eta asko gozatu dut nire aurreko ibilbidearekin hain desberdina den formazioa hartzean. Hemen daukazu nire helbide elektronikoa, i.malatsetxebarria@gmail.com.

No hay comentarios: